środa, 5 lipca 2017

Podsumowanie czerwca/ plany na lipiec




W czerwcu było urodzinowo. Bardzo dziękuję za wszystkie wspaniałe i ciepłe słowa! Przeczytanych tylko siedem pozycji, trochę jestem zawiedziona i na pewno nie uda mi się pobić mojego założonego rekordu na Goodreads. W każdym razie ten miesiąc zdecydowanie jest jednym z najbardziej udanych.

   Oto lista przeczytanych pozycji:

  1. Zgnilizna

Najbardziej polecam: Każdą z pozycji
Rozczarowało mnie: Nic

To był niesamowicie przyjemny miesiąc. Każda lektura była bardzo ciekawa, mocno wciągająca i absolutnie każdą z nich polecam. Tylko jedna pozycja w ebooku to trochę słabo ale po niesamowitych promocjach urodzinowych sklepu virtualo zaopatrzyłam się w ogromną ilość wspaniałych lektur, więc teraz nie mogę narzekać, że nie mam co czytać na moim kundelku:)

Moje TOP 6 utworów, które towarzyszyły mi podczas moich wypraw czytelniczych (w tym miesiącu tylko 6, wciąż nie mogę przestać słuchać soundtracku do “Króla Artura: Legendy Miecza"):

  1. All Of The Stars - Glenn & Ronan (zdecydowanie lepsza wersja niż oryginał Eda Sheerana)

Jestem w trakcie:
  1. Zgromadzenie cieni - V.E. Schwab
  2. The Redhead. Daleki za oceanem - Anna Daleki
  3. Inwigilacja - Remigiusz Mróz
  4. Camille. Moja ptaszyna - Sophie Daull
  5. Pragnienie - Jo Nesbo

Och, bez komentarza…
Co w lipcu? We Wrocławiu szykuje się miesiąc spotkań autorskich, a gościem honorowym ma być Gruzja. Oprócz gruzińskich autorów będą również polscy: Elżbieta Cherezińska, Mariusz Szczygieł, Ziemowit Szczerek. Będzie ciekawie;) 

Zdradźcie mi swoje plany, co macie zamiar przeczytać, gdzie spędzacie wakacje, jakie macie plany? Udanego pięknego lipca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz