sobota, 1 lipca 2017

WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO!




Na początku chciałabym wszystkim podziękować za wspaniałe życzenia którymi mnie obdarowaliście. Jest mi niezmiernie miło i szczerze, nie liczyłam na tak duży odzew. Fajnie, że nie jestem jedyną osobą z dziwnymi przypadłościami;) Niektórzy pisali, że nie wyglądam na introwertyczkę. Cóż, to przy Was nabieram odwagi i otwartości. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała szansę spotkać Was wszystkich osobiście, podziękować za życzenia i podyskutować o wyższości psów nad kotami;)


Wniosek z Waszych komentarzy wynika jeden:
My, książkomaniacy jesteśmy ludźmi odrobinę szalonymi, o bardzo bogatej wyobraźni, nieśmiałymi ale otwartymi na innych ludzi, sympatycznymi i pełnymi empatii. Wyobraźcie sobie co by było gdybyśmy to my mogli rządzić światem;)

Bardzo żałuję, że nie mogę obdarować każdego z Was. Może kiedy już wygram te miliony w totolotka (nie pisałam Wam jeszcze o tym, że mam całkiem spore szczęście jeśli chodzi o drobne konkursiki) to zrobię taki konkurs, że każdy dostanie nie jedną, a kilka książek! Albo jeszcze lepiej, wykupimy całą księgarnię! Nie przedłużając.

Książkę “Zapisane w wodzie” otrzymuje:
Ola F

Książkę “Rozgwieżdżone niebo” otrzymuje:
Kirima

Bardzo serdecznie gratuluję, maile zostały wysłane i czekam na adresy do wysyłki. Jak tylko je dostanę w poniedziałek będzie wysyłka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz